şimdi çok farklı bir açıdan, sizi şaşırtacak, daha önce kimsenin aklına gelmemiş bir şey söyleceğim. daha önce yazılmadığına eminim:
"almayın o zaman, almak zorunda değilsiniz. biz de sizi tercih etmek zorunda değiliz."
iyi ki yazdım ya bu entryi. bence herkes okumalı. evet, aşina mısınız bilmiyorum ama ironi yaptım.*
Sık geçen başlıklar
el caballero negro 4
ekşi profilikim olursa olsun. ne kadar çok severseniz sevin. ne kadar değer verirseniz verin. bunların hepsini yapın. ama planınız o olmasın. planınızın bir parçası o olsun. o olmadan da devam edebilecek bir planın.
artik yeni tanistigim kisilerin deli oldugunu cok daha kisa surede anlayabiliyorum.
zamaninda bagdat caddesinde bi tukanda tanistigim emekli albayla 2 saat mubabbet etmistim. sonra tukan sahibi tanidigim, onun mahallenin delisi oldugunu soylemisti.*
simdi burayi okuyordur diye bugun tanistigim ve yine ayni yerde 1 saat muhabbet ettigim adami anlatmayacagim. ilk yarim saatte anladim kafa gidik bunun diye. gidince sordum yine o tukan sahibine. teyit etti. ama delilerle iyi anlasiyorum bu bi gercek.
zamaninda bagdat caddesinde bi tukanda tanistigim emekli albayla 2 saat mubabbet etmistim. sonra tukan sahibi tanidigim, onun mahallenin delisi oldugunu soylemisti.*
simdi burayi okuyordur diye bugun tanistigim ve yine ayni yerde 1 saat muhabbet ettigim adami anlatmayacagim. ilk yarim saatte anladim kafa gidik bunun diye. gidince sordum yine o tukan sahibine. teyit etti. ama delilerle iyi anlasiyorum bu bi gercek.
fenerbahçe'den ayrıldığı gün ülker arena'da asılı olan mirsad türkcan ve ömer onan formalarının yanına taşaklarının küçük bir silüetinin asılması gereken koç.*