Sık geçen başlıklar

twitter 3

ekşi profili
ulan utanmadan altına gs yazıp bu adamı eleştiriyorlar. size mustafa sarplar, barış özbekler müstehak amına koyayım ya. azıcık elinizi taşın altına koyun gidin stadda maçları izleyin. özetlere bakıp buradan 'yae şutu yok dağlara taşlara falan ' diye bik bik ötmeyin. ulan bıktık sizin gibi taraftar modelinden.
4-2 yenildiğimiz antalyaspor maçı sonrası hakemle tokalaşmaya giden oyuncularımıza engel olmuş aslan parçası. senin sahiplendiğinin onda biri kadar taraftarın bile sahiplenmedi takımını. eline,yüreğine sağlık. hep yazdım,yine yazacağım, wesley gitse bile kahrolurum ama sen gidersen kendime gelemem. seni çok seviyor bu taraftarın. bir de ilgili video da takımın anasını sikmekle meşgül olan semih bey'de eto ile forma değiştiriyordu. utanıyorum senden sarı kafalı çocuk. giyme ulan bizim formamızı. siktir git ne yaparsan yap. siktin takımın kimyasını ruhunu.
ilgili link