Sık geçen başlıklar

komodoejderibabangira 2

ekşi profili
aynı klasik ayakkabıdan 2 tane aldım aynı anda

bir ara 3 adet kramponum vardı şu an tek

hiç yoksa giymediğim yine klasik olan 15-16 ayakkabım var

2 bot (askeri postallarımı da sayarsak toplam 3)

(asker değilim)

sonra bir sürü spor ayakkabım var.

ağır ibneyim galiba.

ankara içi sikişirim <3