Sık geçen başlıklar

benolmayanben 2

ekşi profili
hani sana bayılıyorum ölüyorum bitiyorum, sensiz yapamam diyen kadınlar var ya. işte onlar emin olun sizden daha önce sizi unutacak, silecek. ve bunun için bahaneleri de olacak her zaman "ama sen bunu bunu yaptın." diye. sizden vazgeçmesi yetmediği gibi siz ben bunu bunu yaptım diye de kendinize kızacaksınız, üzüleceksiniz.

bunu iki kere tecrübe etmiş biri olarak tavsiyem siz en baştan unutmak için ne gerekiyorsa yapın. boşuna aylarca yıllarca hayatınızı sikmeyin.

ve unutmayın birisi sizden vazgeçiyorsa emin olun sizden daha iyi olan bir seçeceği vardır. doğanın kanunu bu kafanıza takmayın.