Sık geçen başlıklar

sedat senin gotune koyim lan 3

ekşi profili
devletin halkına 1 maaş bağışlaması gereken zamanda vatandaşın değil 1 maaş 1 kuruş bağışlaması bile saçmadır.

edit ve ekleme:
vergi denen şey bu amaçla alınmaz mı zaten halktan? kar ettiğinde vergi ver, maaş aldığında vergi ver, alışveriş yaptığında vergi ver. gün geldi vatandaş zora girdi şimdi devletin vermesi gereken zaman.
verebilir mi? veremez. çünkü öyle bi para yok.
"suriye'lilere 40 milyar dolar harcadık" diyen hükümet 1 yıl sonra corona bittikten/azaldıktan sonra "corona'da halka 40 milyar dolar dağıttık" diyemeyecektir.
derse yalan söyler şimdiden söyleyeyim. öyle bi para yok çünkü. sağolsunlar kasalar boş.