Sık geçen başlıklar

ssg'nin sözlük tasarımın değişmesine tepkisi 1

ekşi'de gör
var mı yok mu, bir tepkisi olur mu merak ettiğim durumdur.

koyverdun gittun bizi oy koyverdun gittun bizi.

lütfen eski ekşisözlük grisini kullanmak isteyenlere ses verin ve en azından tema opsiyonu sunun, isteyen istediğini kullansın.