filmin adı "her şey çok güzel olacak 2" yerine "her şey çok güzel olacak ki" olsa daha hoş olur bence..
Sık geçen başlıklar
opunce prens olan kurbaga 7
ekşi profili
alan adı alınmış.
http://www.whois.com/whois/kurtlarvadisidarbe.com
entarasan olan "creation date: 2016-05-18t15:50:33z" tarihinde alınmış, darbe girişiminden neredeyse 2 ay önce alınmış ??
http://www.whois.com/whois/kurtlarvadisidarbe.com
entarasan olan "creation date: 2016-05-18t15:50:33z" tarihinde alınmış, darbe girişiminden neredeyse 2 ay önce alınmış ??
sonra dıkşın dıkşın ateş edecekler. havadan uçaklar gelip...
dün akşam yunus'un nagihan ile konuşmasından sonra (en güncel dedikoduları duyduktan sonra yani) nagihanın kalkıp - ben biraz yüreyeceğim dedik ten sonra;
yunus - "ben bu yeni bilgileri bi damıta damıta beynimden tekrar süzgeçten geçeriyim" ve o surat ifadesi bombaydı.. odaklandı.. gözlerini hafiften kıstı ve yavaş yavaş damıtmaya başladığı anda suratı tebessüm olmaya başladı.. nirvaya ulaşdı bildiğin..
not:semihspor ile "ç"spor.
yunus - "ben bu yeni bilgileri bi damıta damıta beynimden tekrar süzgeçten geçeriyim" ve o surat ifadesi bombaydı.. odaklandı.. gözlerini hafiften kıstı ve yavaş yavaş damıtmaya başladığı anda suratı tebessüm olmaya başladı.. nirvaya ulaşdı bildiğin..
not:semihspor ile "ç"spor.
1- hediye alın
2- çiçek alın
3- altın kolye, alyans vs alın
4- hediye alın
5- araba alın
6- kredi kartını verin, avm’ye bırakın.
7- hediye alın
8- çiçek demiş miydim?
9- yemeğe götürün, hesabı ödeyin.
10- tatile götürün
11- hediye alın yine ne olur ne olmaz
12- durmadan iltifat edin.
2- çiçek alın
3- altın kolye, alyans vs alın
4- hediye alın
5- araba alın
6- kredi kartını verin, avm’ye bırakın.
7- hediye alın
8- çiçek demiş miydim?
9- yemeğe götürün, hesabı ödeyin.
10- tatile götürün
11- hediye alın yine ne olur ne olmaz
12- durmadan iltifat edin.
güngören’den yalova’ya giderken hiç bir sıkıntı çıkmamıştı ama dönüş yolunda, topkapı’da bir minibüs yolcusunu aldıktan sonra sol tarafımdan arka tekerliğime ufaktan değdirmesi sonunca bisikletim sola düşerken kendimi sağa zor atmıştım..
minibüs ‘ün sağ tekerliği bisikletin üzerinden ezdi geçti jantlar yamuldu.. ben yerde sersemlemiş şekilde bakınırken minibüs durdu.. şoför kapısı açıldı ve şoför indi.. koşa koşa üzerime geliyor ama elinde bişi var tam kestiremiyorum.. yanıma geldi ben kafamı yukarı doğru kaldırdım elinde koca, büyük bir levye..
sordum; ezemedin, öldüremedin de şimdi o levye ile kafama vurup mu öldüreceksin ??
küfür etti, gitti..
sonra kalktım, üzerime bakındım bir şeyim yok bisikletimi kenara aldım ve ağlamaya başlamıştım..
tanım: orospu çocuğu minibüsçü.
minibüs ‘ün sağ tekerliği bisikletin üzerinden ezdi geçti jantlar yamuldu.. ben yerde sersemlemiş şekilde bakınırken minibüs durdu.. şoför kapısı açıldı ve şoför indi.. koşa koşa üzerime geliyor ama elinde bişi var tam kestiremiyorum.. yanıma geldi ben kafamı yukarı doğru kaldırdım elinde koca, büyük bir levye..
sordum; ezemedin, öldüremedin de şimdi o levye ile kafama vurup mu öldüreceksin ??
küfür etti, gitti..
sonra kalktım, üzerime bakındım bir şeyim yok bisikletimi kenara aldım ve ağlamaya başlamıştım..
tanım: orospu çocuğu minibüsçü.
hayat bazılarına torpil geçiyor.
oruç tutan biz, sadaka veren biz, namaz kılan biz, hiç bir cumayı kaçırmayan biz... peki bu iskandinavya ülkerine ne oluyor ?? neden yani ?? eksik yaptığımız bir şey mi var yarabbim ??
oruç tutan biz, sadaka veren biz, namaz kılan biz, hiç bir cumayı kaçırmayan biz... peki bu iskandinavya ülkerine ne oluyor ?? neden yani ?? eksik yaptığımız bir şey mi var yarabbim ??