Sık geçen başlıklar

hakiki selim isik 2

ekşi profili
fenerbahçe'nin son on senede en başarılı teknik direktörü olma yolunda ilerleyen portekizli. hücum yapmıyor, rakipleri gibi bodoslama saldırmıyor diye eleştiriyor. bakın şimdi bodoslama hücum yapanlar sivas'ı, konya'yı dörtler, beşler. ancak o sistemle iskenderbey dışında galibiyet görmeden boynunu büküp ligine dönersin. hücumun başarılı da olsa, savunman yoksa o takım başarılı olamaz.

bilal'e anlatır gibi anlatalım bir de. 5-0 kazanıp sonrasında 2-2 berabere kalan 4 puan toplar. 1-0 1-0 iki galibiyet alan 6 puan toplar.

son: gol yemediğin sürece asla yenilmezsin eğer otobüsünü viyadükten uçurup öldürmeye çalışmazlarsa. sahi aklıma geldi, suikast girişiminin failleri hala yok ortada. teşekkürler türkiye.