14k verdiğin süpürgenin de kolisini açıp mağazanın ortasında tek tek parça incelemezsin bilader.. alır çıkarsın... sonrası türk müşteri hizmetleri tabi. ona yapacak bi'şi yok
Sık geçen başlıklar
hansolo 6
ekşi profiliyıllarca muzdarip olduğum durum. ne zaman vertical limit - dikey limit filmini izledim o gün düzeldi..
örümcek adamsız bir venom filmi için orijinal hikayeye sadk kalmışlar diyenleri de bizimle tanıştırmıştır.
"ev kendisine aitmiş, hiçbir borcu da yokmuş" kısmından sonra okumayı bırakıp küfürü bastım.
yazıda anormallik yokmuş. yazı yalan kaynıyor be. eşinin ifadesinin ses kayıtları var ama gazeteci dediğin niye araştırsın ki? kalemiyle sıçmak varken.
eşi der ki, evi kredi ile aldık, taksitleri ödemekte zorlanıyoruz, ödeyemiyoruz.
pis adam..
yazıda anormallik yokmuş. yazı yalan kaynıyor be. eşinin ifadesinin ses kayıtları var ama gazeteci dediğin niye araştırsın ki? kalemiyle sıçmak varken.
eşi der ki, evi kredi ile aldık, taksitleri ödemekte zorlanıyoruz, ödeyemiyoruz.
pis adam..
göz hakkı diyerek savunan cahillere sorum, banka veznedarları için de geçerli mi bu fikriniz acaba? hesabınıza 5000 lira yatırmaya gittiniz ama memur aradan 750'yi ayırıp cebe atıyor... neden? göz hakkı çünkü aq..