Sık geçen başlıklar
geçtiğimiz aralık iş için mekkedeydim. bir hafta careem kullandık. 3 sefer kadın sürücü geldi.

daha 10 sene önce kadınların araç kullanmasının yasak olduğu yerde bu at ağızlı prens, kadınların über şöförü olmasına, hatta 3 sapı arabasına almayı normalleştirmiş.

suudi arabistan avrupa olur mu bilmem ama biz çok fena suudi arabistan'dan beter oluyoruz.
hiç kimse de dememiş ki aga bu dedir?

son yıllarda içi sulandırılan şehitlik ünvanını malesef tam anlamıyla dolduran ömer halisdemir'in anısına yapılan saygısızlığa mı üzüleyim,

günümüz zengin arap bebeleri gibi ucube sakallı türk askeri betimlemesine mi üzüleyim,

bu kadar saçmalığın harbiye askeri müzesi içinde meydana gelmesine mi üzüleyim,

başka bir yer kalmamış gibi bu koskoca harbiye askeri müzesinde pasta börek festivali yapılmasına mı üzüleyim bilemedim.

sokarım sizin yeni türkiye goygoyunuza. eskisinde el ele barış ve mutabakat içerisinde çözülecek saçmalıklar olsa da şimdiki ucubeleri asla görmezdik..