Sık geçen başlıklar

antikpatik 1

ekşi profili
ahaha ulan ne güldüm. yıllarca 3 büyük takımın beraber oynadığı stadmış, açılışı da beraber yapılmalıymış. ama stadın yarısı beşiktaşlılardan oluşabilirmiş. cömertliğin için allah razı olsun gardaşım.

zamanında, parasıyla kiralamak için kapısını çaldığımızda dansöz gibi kıvıran adamları, beşiktaş stad yaparken bize mi sordu diyen adamları muhatap alalım öyle mi. ekmede yok, biçmede yok, yemede ortak osmanlı

tribünün yarısı beşiktaşlı olabilirmiş ya ahaha.
kıskançlıktan çatla ama gücenme.