nasıl olduğunu merak ettiğiniz birine “nasılsın ?” diye soramamak bence gönlün en büyük mağduriyeti.
Sık geçen başlıklar
she lives in magic 7
ekşi profilibazen ‘kırıldım’ diyemiyorsun, ‘yorgunum’ diyorsun ve uyuyorsun.”
"bırak istediği kadar çıkmaz olsun sokaklar.
duvardan atlamayı da bilir çıkmak isteyen insanlar."
duvardan atlamayı da bilir çıkmak isteyen insanlar."
bahsi geçen "kalmak", gidenin ardından bakakalmak ise şayet; kalmak, gitmekten daha zor.
çünkü gitmek daha zor olsaydı giden gitmezdi.
fakat "kalmak", gidilmesi gereken yer veya kişiden gitmeyip kalmak anlamındaysa, yine kalmak daha zor.
çünkü gitmek daha zor olsaydı giden gitmezdi.
demek ki; kalmak her zaman zor, hem de çok zor.
çünkü gitmek daha zor olsaydı giden gitmezdi.
fakat "kalmak", gidilmesi gereken yer veya kişiden gitmeyip kalmak anlamındaysa, yine kalmak daha zor.
çünkü gitmek daha zor olsaydı giden gitmezdi.
demek ki; kalmak her zaman zor, hem de çok zor.
o uzaylı olmadığı gibi öbürü de tramplen değil; trambolin.
onemsiz detay.
kadin olunca mehmetcik olmuyor da mervecik mi oluyor ? anlamadim.
kadin olunca mehmetcik olmuyor da mervecik mi oluyor ? anlamadim.