Sık geçen başlıklar

chouette 3

ekşi profili
baştan söyleyeyim, galatasaraylıyım, doğduğumdan beri. uefa kupasını kaldırdığımızda ya 17ydim ya 18. popescu'nun golünden sonra sevinçten şaşkınlıktan bir 5 dakikam yok.

"ımı sizin uefa kupanız var" diyorsunuz ya demeyin. bugün o inancı gördüm beşiktaşta.

ikincisi gelsin ülkemize, her şeyden önce sizin koltuklarınız kabarsın, sonra bizim.

yine sevinelim be ülkece. bu kadar ihtiyacımız varken.

bundan sonrasını allah utandırmasın!
öz abisi diyor lan öz abisi!

7 yıl diyor. 7 yıl seyrettiler diyor.

8 yaşında diyor. sadece 8 yaşında!

tecavüz edenin de, susanın da, kafasını çevirenin de, görmemiş gibi yapan o annenin de o kızın başına yıktıkları hayatın bin beterini görmelerini diliyorum.

başka cehennem yok, cehennem burası.