çocukluğu göööz gööz göztepe diye bağırarak geçen bendenizin kaf sin kaf diye bağırdığı maç olmuştur.
çünkü şehrinin dışında yaşıyorsan, hemşerilik bunu gerektirir.
helal olsun be.
bir daha: kaaaf kaaaf kaf sin kaf!
20.06.2015 · 46. sıra
chouette
19.06.2015 22:06 ~ 22:10