rtük'ün inceleme başlattığı program. nedeni satanizm propagandası yaptığını düşünmeleri imiş. mallardan oluşan bir kuruluş olduğu belli de biz niye bunlara vergi veriyoruz o muamma. resmen zekalarını küçümsediğimiz varlıkların hayatlarını idame ettiriyoruz.
Sık geçen başlıklar
papucdil 4
ekşi profilikan dondurucu olay.
yol verme kavgası imiş. kendisine görevi icabı verilen silahı, kişisel hezeyanları sebebi ile vergi ödeyen vatandaşa karşı kullanmış.
buna verilecek cezanın yanında bunu değerlendirip o silahı teslim edenin de sorgulanmasını gerektirir.
vatandaşın hayatı bu kadar değersiz olmamalı. güvenlik güçlerine katılamayacak özellikteki insanlar sırf bir siyasi zümreye sahip diye alınmamalı.
kaynak
yol verme kavgası imiş. kendisine görevi icabı verilen silahı, kişisel hezeyanları sebebi ile vergi ödeyen vatandaşa karşı kullanmış.
buna verilecek cezanın yanında bunu değerlendirip o silahı teslim edenin de sorgulanmasını gerektirir.
vatandaşın hayatı bu kadar değersiz olmamalı. güvenlik güçlerine katılamayacak özellikteki insanlar sırf bir siyasi zümreye sahip diye alınmamalı.
kaynak
köleleştiğimizi gösterir piyasadır.
avrupa ülkelerinde 8 kat kur farkı olsa bile sıfır arabalar daha ucuz. ikinci eli söylemiyorum bile.
böylesine rahat edinilen bu ihtiyacı ülkemizde fakirleştieildiğimşz için karşılayamıyoruz.
sonra acaip acaip suni gündemlerle karşı karşıya bırakılıyoruz.
bir arabaya alman ile aynı parayı vermek istiyorum. arabanın ederinden çok vergi ödemek istemiyorum. bir zümrenin benim sırtımdan lüks içinde yaşamasını istemiyorum.
avrupa ülkelerinde 8 kat kur farkı olsa bile sıfır arabalar daha ucuz. ikinci eli söylemiyorum bile.
böylesine rahat edinilen bu ihtiyacı ülkemizde fakirleştieildiğimşz için karşılayamıyoruz.
sonra acaip acaip suni gündemlerle karşı karşıya bırakılıyoruz.
bir arabaya alman ile aynı parayı vermek istiyorum. arabanın ederinden çok vergi ödemek istemiyorum. bir zümrenin benim sırtımdan lüks içinde yaşamasını istemiyorum.
nihayet daha çok para ödeyen yerli turiste adam gibi davranacak olan antalya diyecektim ki aaa çok geç! biz yunan adaları'nı keşfettik. (kahkahalar).