Sık geçen başlıklar

deeprock 3

ekşi profili
doktor değilim ama madem doktor maaşında bu kadar gözünüz var, o zaman siz de doktor olun. maaşı hak etmediğinizi düşünürseniz de artık kızılay'a bağışlarsınız..

tanım:
miktarı insanlara dert olmuş ücret