Sık geçen başlıklar

bnl dgr 6

ekşi profili
maalesef doğru olabilen tespit..

şimdi bakalım düşünelim..

- körükörüne çocuk isteyen çocuk yapan çiftler..

- ayyy çocook istiyoom diyen bekar tipler..

- çocuk sahibi olmak için yıllarca tedavi gören maddi manevi yıpranan insanlar..

soruyorsun neden diye.. 'ayy nebiliyiimm istiyorum yumuş yumuşşş..', 'aaa çocuk dünyanın en güzel şeyiiii.. ', 'aman nebiliyim kazayla oldu yoksa düşünmüyoduk..' vb. geniş skalada cevap alınıyor..

daha hiç 'dünyanın ihtiyacı olan beyin gücünü kocamın taşşaklarından alıp, kültürel zenginliğimizi katarak büyütecem.. tüm bilim kariyerini planladım.. dünyaya şu alanda ışık olacak benim yavrum.. tüm eğitimini ayarladım şansa bırakmadım..' diyen birini görmedim..

genelde insanlar ,

-markette bağırarak koşsun kafa siksin diye

-bu yaştan sonra geç kalmayalım diye

-hayatta tutunacak dal olsun diye

-torun sevgisine malzeme olsun diye

-adettendir diye..

çocuk doğuruyor..

neden kısmına mantıklı bir cümle kuramayanların hayatı kayıyor özetle..
elde patlayacak veri tabanı..

restler havada uçuşuyor er meydanı oldu amk.. erkek erkeğe evlilik henüz memlekette kabul görmüyor.. evlerinize dağılın beyler..