Sık geçen başlıklar

shirlwwy 1

ekşi profili
ben kullanamıyorum.
geç kalmak ve özgüven eksikliği diye düşünüyorum.
koltuğa oturup kemeri bağlayınca bu strese dayanamayıp ölücem sanıyorum.
bir yandan da büyük sehirde araba kullanmak gerçekten bir ihtiyaç, yürümeyi bilmek kadar önemli.
uzaysal zekam kötü, reflekslerim yavaş gelişiyor. arabayı bir türlü ben kontrol ediyor gibi hissedemedim sanki benden bağımsız gidiyor. direksiyonu nereye kırınca aracın burnu nereye yöneldi bir türlü refleks haline gelmiyor. aynaya bakınca araç arkamda mı sağımda mı bir türlü anlayamıyorum.
acemi sürücü diye kağıda yazıp yapıştırdım cama işe yaramadı.
trafikte sürekli at mı sürüyorsun, hızlansana diye çemkiriyorlar.
zihinsel engelliler öğretmeni gibi anlatan öğretmen bulup özel ders almayı planlıyorum.
yine öğrenemezsem arabayı satıp kurtulurum.