Sık geçen başlıklar

umbretta 3

ekşi profili
gayet normal bir durumdur.
din olmasaydi kimse ateist olmazdi.
biri sana gelip "bak boyle din diye bir sey var inanmak gerekiyor" diye gelince sen de inceleyip arastirip, "yok kardesim benim aklima yatmadi" deyip o insandan farkli bir yere konumlandirmak zorunda kaliyorsun kendini.
biri sana gelip seni inandirmak icin calismasaydi senin bir karsi tezin olmayacakti zaten.