Sık geçen başlıklar
tam olarak yeri burası değil ama emekliliğin, küresel ekonomi için giderek artan bir tehdit görülmesi beni korkutuyor.
bu kadar genç işşizliğinin problem edilmediği bir dünyada cefakar, emektar yaşlılarımıza açlık sınırına yetişemeyen maaşların reva görülüyor olması çok acı.