tabi lan. niye daha önce aklınıza gelmedi bu fikir.
hatta emeklilik işini toptan kaldırmalı. ne o öyle yattığın yerden para almak falan..
vergi gelirlerinin yüzde yetmiş beşi dolaylı vergiden toplanmış, onca koca koca şirketlerden, sizi hergün kazıklayan esnaftan toplam verginin yüzde yirmisi bile toplanmamış.. bunları hiç düşünmeye gerek yok.
gerizekalı sürüsü sizi.
2024 yılı ilk 3 ay vergi gelirleri görsel
bakın birileri gerçekten de sizi fakirliğe mahkum ediyor. ve fakat bunlar emekliler veya diğer emekçiler değil. sizi öpeni yanlış yerde arıyorsunuz.
"kim öpüyor lan bizi" diye merak ediyorsanız cevabı şurada
17.04.2024 · 2. sıra
m 602 reo
16.04.2024 00:02 ~ 18:47