Sık geçen başlıklar
ben bunun normal davranış olduğunu sanırdım ya. meğer herkes asgarisini ödeyip aslında sahip olmadığı paralarla zenginlik hülyasında yaşıyormuş.

her zaman yapmış olduğum eylemdir. umarım faize düşmek zorunda kalacak beklenmedik bir masraf yapmak zorunda kalmam..