Sık geçen başlıklar

ekstrenin her zaman tamamını ödeyen insan 3

ekşi'de gör
ben bunun normal davranış olduğunu sanırdım ya. meğer herkes asgarisini ödeyip aslında sahip olmadığı paralarla zenginlik hülyasında yaşıyormuş.

her zaman yapmış olduğum eylemdir. umarım faize düşmek zorunda kalacak beklenmedik bir masraf yapmak zorunda kalmam..
13 yıldır kredi kartı kullanan bir vatandaş olarak daima uyguladığım işlemdir. hiç bir zaman bankalarla sorun yaşamadım bu konuda. ne kartları batırdım, ne de hesapları patlattım. adabıyla kullanınca kredi kartı başarılı bir icat. maaşım belli, gelirim giderim belli. bu çerçevede harcayınca hiç sorun olmuyor.

-edit : imla-