Sık geçen başlıklar

sarpito 1

ekşi profili
elendiği için eleştirilmiyor, bu kadar saçma işler yaparak elendiği için eleştiriliyor.
rotasyon berbat, sistem berbat.
yoksa oynat hamza'yı, efe'yi, eyüp'ü elensen de kimse birşey demez.
ama barış'ı 90 dakika oyunda tutup bu kadar yoracak kadar maçı önemsiyorsan o zaman muslera'yı da oynat. kaleci mi yorulacaktı?