Sık geçen başlıklar

lake brienz 2

ekşi profili
2 sene doğu ve güneydoğuda en gelişmemiş (6.derece) sktriboktan iki ilçede çalışmış biri olarak;

aşiret kültürü denilen belanın yok edilmesiyle çözülür.

seçimde hangi partili olduğuna bakmaksızın kim aşiretindense ona oy veriyorsa,
kimin haklı kimin haksız olduğu belliyken hala aşiretinden olan haksız kişiyi destekliyor ve bunu utanmadan 'çünkü akrabam' diyerek hala doğru görüyorsa,
kendi sıfatına titrine bakmayıp ilçeye atanan bütün kadın doktor arkadaşlara yavşak yavşak yaklaşıyorsa,
kadının riskli gebelik nedeniyle kürtaj kararını ailedeki dedeye soruyorlarsa,
çocuklarını değil eğitmek, doğurduktan sonra adeta sıçtığı bok muamelesi yapıp büyütüp bakmıyorlarsa,
skeyim öyle kültürü.

ha iyi insana rastlamadım mı, heralde rastladım. onlar da yıllarca yurtdışında çalışmış kendini geliştirmiş eğitmiş insanlardı.

bir yerde vicdan ve ahlak yoksa orada insanlıktan bahsedilemez.

edit:
'ayrılmakla, bölünmekle' diyenlere: kimin toprağını kime veriyorsun lan puşt. dilucu, gürbulak, kapıköy, esendere, karkamış, akçakale, habur ne güne duruyor.