Sık geçen başlıklar

groove and funk 1

ekşi profili
iranlı son derece tutarlı konuşuyor paki şeriatçı göt olmuş.

iranlı: ülken islam ile huzurlu bir ülke ise abd' de ne işin var?
paki: çünkü burada yaşamayı ben seçtim.
iranlı:neden burada yaşamayı istedin?
paki: canım öyle istedi olamaz mı?

iranlı: ben abd'de yaşıyorum çünkü islamiyet'in ülkemi getirdiği halden nefret ediyorum.
pakistanlı: o zaman kincisin

pakiler kendi ülkelerinde kiliseleri yakıyorlar sonra da "canları istediği için" hristiyan ülkelerine göç ediyorlar. islamcılar neden çağımızın kanseridir alın size özeti...