Sık geçen başlıklar

astedis 1

ekşi profili
günlük 2-3 biletle sınırlandırılması gerektiğini düşünüyorum. ayrıca sarı basın kartı gibi çok gereksiz şekilde ücretsiz ulaşım hakkı verilenler var. onlar tamamen kaldırılmalı. asıl öğrenciye ücretsiz olmalı.

not: öğrenci değilim, ebeveynlerim 65 yaş üstü.