Sık geçen başlıklar

ben didom sana 2

ekşi profili
benim için renault broadway'dir.teyzemler maddi olarak bizden hep iyi durumda oldular ve sanırım 80'lerin sonunda bu arabayı almışlardı.arabayı aldıklarında kasko yaptırmak gerektiği muhabbetleri sırasında ki o sıralar araç kaskosunun ne olduğu çok bilinen bir şey değildi "acaba kaskoyu arabanın önüne mi arkasına mı koyduralım" tereddütlerini yaşadılar bir ara.aslında hayatımız daha basit ve komikmiş o sıralar.