Sık geçen başlıklar

emrahakt 2

ekşi profili
sürekli pasta aldığım bir pastane var. kasadaki arkadaşa hiç aynı fiyattan 2 kez aldığımı hatırlamıyorum dedim. abi diyor maliyetler artıyor sürekli. son 1 yılda 3 şube daha açtılar. ne maliyeti aç gözlülük. kazanmak yetmiyor zengin olmak peşindeler.

edit: mesaj kutum alma, ben de olsam satıyorsam zammı çakarım vs. mesajlarla doldu. demek ki herkes aynı kafada. hırsızın hiç suçu yok.