sürekli pasta aldığım bir pastane var. kasadaki arkadaşa hiç aynı fiyattan 2 kez aldığımı hatırlamıyorum dedim. abi diyor maliyetler artıyor sürekli. son 1 yılda 3 şube daha açtılar. ne maliyeti aç gözlülük. kazanmak yetmiyor zengin olmak peşindeler.
edit: mesaj kutum alma, ben de olsam satıyorsam zammı çakarım vs. mesajlarla doldu. demek ki herkes aynı kafada. hırsızın hiç suçu yok.
14.05.2024 · 4. sıra
emrahakt
12.05.2024 23:27 ~ 13.05.2024