Sık geçen başlıklar

aritmetik islemci 2

ekşi profili
sol elimin işaret ve ortaparmağı kırmızı... ilk defa görenler parmaklarımı kanıyor yada boya sanıyor.

8-9 yaşlarında bunun "bir işaret olduğunu, büyüyünce önemli biri olacağımı" düşünürdüm. bi bok olamadım, bayrampaşa'da kuru gıda halinde çalışıyorum amk..

(bkz: doğum lekesi)