Sık geçen başlıklar

muadil toner 1

ekşi profili
bir konyalı ya da konya'da yaşayan birisi için sayması zor olan şeylerdir

istanbul'dan konya'ya yakın zamanda taşınmış birisi olarak benim güncel olarak aklıma gelenler ise şunlar;

trafik durumu nasıl diye navigasyona bakma zorunluluğu olmaması

park problemi olmaması

insanların korktuğum kadar kaba olmaması, ben de yıllardır bir önyargı ile yaklaşıyordum ancak şehirde sürekli yaşayınca örneklemim daha kapsayıcı bir hal alınca insan dağılımının diğer şehirlerden çok farklı olmadığını gördüm.

yıllarca konya'yı gömmüş birisi olarak taşındıktan sonra izlenimlerim bu şekildedir. konyalı değilim, bu entry konya'yı övmek amaçlı yazılmamıştır.