Sık geçen başlıklar
2 saati geçirmeyen misafir adab-ı muaşeret biliyordur.
amma ve lakin; ev sahibinin,
-planı programı varsa,
-müsaitliği daha kısa bir vakit için uygunsa,
-başka bir misafiri gelecekse,
-evi derli toplu değilse,
-ya da duygu hali dinlemeye ve anlatmaya uygun değilse
misafir, anlayışıyla bu misafirlik süresini daha da kısaltabilmelidir.
yazık günah kimseyi yormayın. hele de yeni evlileri ya da yeni taşınmış kişileri!!!
çağrılmadığınız yere de kendinizi zorla davet ettirmeyin.
çünkü türk anneleri türk erkeklerinin anneleridir. teşekkürler.

edit: küfürlü ve veryansınlı mesajlar alıyorum. sakin olunuz. ben de bir kadınım ve türk sosyolojisine hakim bir sosyolojiciyim aynı zamanda. kendimizi objektif eleştirmeden büyüyemeyiz. bazı gerçeklerin farkına varmak için önce yüzleşmemiz şart.