Sık geçen başlıklar

eldislik 1

ekşi profili
satıcısı amazon olan ürünü iade ettim 2 ayda iadesini zor gerçekleştirdiler. 50 kere aramak zorunda kaldım. amazon deposunda teslim alan kişinin ismine kadar verdim. en son sesimi yükselttim sizi biraz bekleticem dediler 2 dakika sonra dönüp iadenizi gerçekleştirdik dediler. maalesef artık türkleşmiş kurumdur. eski amazon'u özleyeceğiz.