Sık geçen başlıklar
özel sektörde sadece maaş değil, çalışma şartları da iyice boka sardı. en basit örnek; departmanlar zamanla küçüldü ve iş yükü ve mesai arttı.

not: işte bunlar hep sendikasızlık.

edit: maalesef artık sendikaların da bir halta yaramadığına dair mesajlar aldım.