Sık geçen başlıklar

gazeteciolcamben 3

ekşi profili
açılın ben yengeç burcuyum. ve hatta canım anam doğum saatimi yanlış hatırlamıyorsa yükselenim de yengeç*

kendimden gidiyorum;
tanımadıklarına karşı ilk anlarda mesafeli ve soğuk iken; genel itibariyle sevecen, duygusal, eğlenceli ve vicdanlıdır. aslında dışı sert, içi yumuşacıktır. damarına basılmadıkça sakindir alttan alır, son ana kadar çizgisini bozmamaya çabalar.

en şahane özelliği; önsezidir. bir yengeç herhangi bir durum, herhangi biri hakkında hislerinde nadiren yanılır. biri içten pazarlıklı mı, doğal mı, dengesiz mi, problemli mi nedir tahmininde yanılma payı çok azdır. birinin ne "mal" olduğunu garip ama anlayabiliyorsun. iyi de oluyor. hata payını en aza indiriyor.
gördüğü ve okuduğunu anlamayan insan beyanatı.

bomba atmadı diyen olmadı ama her havalanan da bombalamafı. alçak uçaklar haliyle sonic bomb etkisi yarattı
aradaki farkı idrak et öyle entry gir. lütfen.