Sık geçen başlıklar

oradaki 4

ekşi profili
özet geçeyim şöyle demişler:

“zam geliyor diye şimdiden pul almaya kalkmayın, her türlü skeriz.”

böyle bir harç olması zaten başlı başına bir garabet. bu boka alıştığımız yetmiyormuş gibi şimdi bi' de bin küsür lira olacakmış. bu parayı öderken şöyle hissediyorum. yolda yürürken kenarda pis pis sigara içen yüzü façalı sıkıntılı bir tip bana “hüooop nere' gidiyon lan mınagoduğum, üç beş bi' şeyler ateşle de öyle git *mcık.” diye bağırıyormuş, ben de aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın modunda bunun haracını veriyormuşum gibi.
benim inançlı arkadaşlarım var, onlardan rica ediyorum. “yaa, ben çok korktum, altıma sıçacam korkudan. ‘allahım şu benim arkadaşa bir yardım et’ diye sen tanrıya bi’ dua etsen” şeklinde. sağolsunlar kırmıyorlar beni. onlar dua edince rahatlıyorum. içim huşû doluyor.