Sık geçen başlıklar

king of england 4

ekşi profili
millet kıskançlıktan kafayı yemiş.

kıvanç 10/10'a örnek gösterilecek bir adamdır ve dünyanın neresinde olursa olsun acayip yakışıklıdır. o kadar avrupa amerika falan diyorsunuz da, onların karşımıza sunduğu chris hemsworh, bradley cooper'dan falan bilr daha yakışıklı bu adam.

sadece brad pitt ve henry cavill'den burun farkıyla daha az yakışıklı olabilir.

tüm dünyada bir sıralama yapılsa ilk 50'ye girer.
hayır bu adama kıskançlık yaparak kendinizi de kötülüyorsunuz. bu adam çirkinse biz neyin yrk kafası mıyız?
abi 30 yaş dediğin yurt dışına çıkmak için minimum yaş gibi bir şey değil mi ben mi yanlış biliyorum?

hazırlığıydı uzatmasıydı üniversite zaten 25 gibi bitiyor. işe gir, 4-5 yıl deneyim elde et yaş zaten oldu 30.

yurt dışında çoğu yer de zaten deneyimli adam arıyor. 5-10 yıl deneyim altına pozisyon daha az.