Sık geçen başlıklar
"penaltının şampiyonluğa oynayan bir takım için çok ağır bir karar olduğunu düşünüyorum"

şampiyonluğa oynamasak penaltı kararı doğru diyorsun yani?
benim anlamadığım penaltı kararının şampiyonluğa oynamakla ne alakası var? ben mi bir şey kaçırıyorum öyle mi dedi yani?
volkswageni tebrik etmek lazım, tam bir beyaz yaka silkeleme aracı üretmişler. arabadan anlamayıp yüksek olsun yetercilerin favori arabası.
geçen sezonun en kötü oyuncusunun torreira olduğunu iddia edenler bir zahmet okan hocayı eleştirmesin ya. hatta futbol izlemeyi bıraksın.*