Sık geçen başlıklar
arkadaşımın çocuğu 4. evre kanserle mücadele ediyor.

ona sordum bu soruyu geçenlerde.

dedi ki “ onun hiç dünyaya gelmemesi büyük kayıp olurdu, mutlaka gelmesi gerekiyordu ama ben hiç var olmamayı isterdim bu acıyla yüzleşmemek için”

inşallah iyileşir.