Sık geçen başlıklar

veresiye veren otomat 1

ekşi profili
benim için ne yazık ki ezan.

ne yazık ki diyorum çünkü bu ülkede yaşadığım sürece günün beş vakti üzerinde royal albert hall'dan daha fazla hoparlör bulunması muhtemel bir camiiden, çoğunlukla müzikalitesi sıfır olan bir adamın arapça böğürmesini dinlemek zorundayım. hele yaşadığım yerdeki kattığı arabeskvari yorumla o kadar kulağımı tırmalıyor ki anlatamam. resmen saatli işkence.