Sık geçen başlıklar

hahahahamza hahahahahamzaoglu 3

ekşi profili
şike olmama ihtimali olmayan maç. böyle bir şey olamaz. akıl alır gibi değil. maçın hakemi haaland'a yapılan müdahalede avantajı oynattı. çok net bir şekilde tekrarda da görülüyor. sonra haaland savunma arkasına topu yolladı ve grealish karşı karşıya kaldı. bunun üzerine hakem düdüğü çaldı. her şey çok net ortada. gol olmasından korktu. bu maçta şike olmama ihtimali yok. akıl alır gibi değil spiker bile söyledi. aklıma geçenlerde güntekin onayın bashettiği bahis mafyası muhabbeti geldi. orada "mafyalar bizim en rahat maç ayarladığımız lig premier lig, diyor. hakemlerimiz, oyuncularımız, hatta teknik direktörlerimiz bile var diyorlar." demişti. bu maç kesinlikle araştırılmalı.
bazı insanlar vardır, ilk bakışta kendilerinde bir şeylerin eksik olduğunu fark ettiğiniz. emin çapa da böyle. fark etmediyseniz dikkatli bir bakın. ne eksik? şayet fark edemediyseniz aynı şey sizde de eksik demektir. evet nedir o? (bkz: dayak). evet tam olarak öyle. dayak. emin çapa'nın en büyük sorunu hiç dayak yememiş olması. her hareketinden anlıyorsunuz. o temkinlilik hiç yok. insanlara hakaret etme, istikamet çizme, tepeden bakma gibi davranışları yaparken ne kadar da rahat değil mi? neden? çünkü temkinlilik duygusu yok adamda. "biri bir gün ağzımı yüzümü kıracak." diye bir endişesi yok. ha dayak yiyen insanlarda da bu durumu görürsünüz ama durdukları yerler vardır ve iyi bilirler. bu adamda tam olarak eksik olan da bu.