Sık geçen başlıklar

berkayjan 1

ekşi profili
evet arkadaşlar umutsuzluk yok. yok kaybettik, yok kazandılar, hayat bitti gibi saçma sapan psikolojiye giren insanlar görüyorum. kazandılar mı hayır. kazansalar seçim olmazdı. olaya şöyle bakalım:

erdoğan %49
erdoğan'ın gitmesini isteyen bir %51 var.

seçimin aritmetiği:

erdoğan-kılıçdaroğlu oy farkı: 2.520.164
oğan'ın oyu: 2.829.634
ince'nin oyu: 238.690
geçersiz oy: 1.036.565
oy kullanmayan: 8.429.206
yeni seçmen: 50.000

umutlarınızı yeşertin. ince ve oğan'ın oylarıyla çok rahat kapatılacak bir fark. 14 gün siyaset için uzun bir süre. yeter ki sandıklara gidelim. nasıl olsa bunlar kazanır demeyelim.