''umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim. şayet bir gün, çaresiz kalırsanız bir kurtarıcı beklemeyin. kurtarıcı kendiniz olun. eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiçbir şey öğretememişim demektir.''
mustafa kemal atatürk
ben ne olursa olsun vatandaşlık görevimi yapıp oyumu kullandıktan sonra yurt dışına gideceğim atam, oradaki işim bittikten sonra da ülkeme geri döneceğim.
17.05.2023 · 18. sıra
sidney001
16.05.2023 00:00 ~ 00:06