matbaa ciktiginda da boyle diyorlardi.
Sık geçen başlıklar
cemalatabay 4
ekşi profilidünyanın herhangi bir bölümü ile türkiye arasında herhangi bir konuda farklılık gösteren bir veri olduğu gibi paylaşılınca bile bizim çomarlar (hangi tarafın çomarı olduğu farketmeksizin) hiç şaşırtmıyor.
piç de piç. evet kardeş. bütün dünya piç, bir sen değilsin. finlandiyalı, isveçli oturmuş ağlıyor şu anda. bize piç diyorlar diye sokağa çıkamıyorlar utancından. aferin sana. şimdi beş kuşak öncesini bilemediğin soyağacını da al kolunun altına git evinde gurur duy piç değilim diye.
piç de piç. evet kardeş. bütün dünya piç, bir sen değilsin. finlandiyalı, isveçli oturmuş ağlıyor şu anda. bize piç diyorlar diye sokağa çıkamıyorlar utancından. aferin sana. şimdi beş kuşak öncesini bilemediğin soyağacını da al kolunun altına git evinde gurur duy piç değilim diye.
seni beni akapeli olmakla suçlayacaklar.
kazanacak aday tantanasının ne kadar boş bir laf olduğunu gösteren video. kılıçdaroğlu'nun adaylığının zerre etkisi yok bu durumda.
atatürk gelse, fatih sultan mehmet gelse, peygamber gelse yine tayyip der bunlar.
edit: deprem bölgesine yardım göndermediğim için bir miktar vicdan yapıyordum. koy götüne rahvan gitsin, öyle göte böyle yarak, su veren itfaiyenin hortumunu siksinler, eşek sikildiği çayırda otlarmış, her halk hak ettiği şekilde yönetilir. kendinizi kurtarmanın yoluna bakın. bu ülkede yapabileceğiniz en iyi şey anca bu olabilir.
atatürk gelse, fatih sultan mehmet gelse, peygamber gelse yine tayyip der bunlar.
edit: deprem bölgesine yardım göndermediğim için bir miktar vicdan yapıyordum. koy götüne rahvan gitsin, öyle göte böyle yarak, su veren itfaiyenin hortumunu siksinler, eşek sikildiği çayırda otlarmış, her halk hak ettiği şekilde yönetilir. kendinizi kurtarmanın yoluna bakın. bu ülkede yapabileceğiniz en iyi şey anca bu olabilir.