durmayacaklar bu ülkeyi tamamen yok edene kadar durmayacaklar. ingiltere'nin artıklarını ülkemize alıp zaten sikilen hayatımızı iyice bitirmeye ant içmişler. yeter artık.
Sık geçen başlıklar
wox 6
ekşi profilibaşlığa girdim yine pkklılar ile siyasal islamcılar aralarında anlaşmış doluşmuşlar. sözde ermeni soykırımını buraya yazacak kadar kansız bir hainler de var aramızda. #160893405
silerse diye;
görsel
dersim diye bir yer yoktur. çok merak ediyorsanız meşhur sabiha gökçen havalimanından elazığ'a uçak bileti alabilirsiniz. elazığ'dan da 120 kilometre eşeklerle tunceli'ye gidersiniz.
bu arada (bkz: atatürk'ü sevmeyen orospu çocuğudur)
silerse diye;
görsel
dersim diye bir yer yoktur. çok merak ediyorsanız meşhur sabiha gökçen havalimanından elazığ'a uçak bileti alabilirsiniz. elazığ'dan da 120 kilometre eşeklerle tunceli'ye gidersiniz.
bu arada (bkz: atatürk'ü sevmeyen orospu çocuğudur)
gökhan zan'ın giremediği meclise girmiştir. ülkede saf kötülük ödüllendiriliyor ne yazık ki.
hep bir söylem vardır ya chp halka uzaktır diye işte bunun sebebi bu kafalardir. bu dinozorlar yüzünden seçimi kaybettik en çok. burunlarından asla kıl aldırmazlar. beşiktaş'ta, kadıköy'de seçim çalışması yapmak yerine neden gitsinler ki kars'a. fiyakaları bozulur anadolu'ya giderlerse.
--- spoiler ---
ırkçılık tedavisi olmayan bi hastalıktır
--- spoiler ---
bi siktirol git. götümüzde ayı bağırıyor ırkçılıkmış .
(bkz: #152113040)
o kadar küfürlü mesaj aldım hiç birini paylaşmadım ama özellikle biri kişisel hakaret edip insanların dış görünüşüne dil uzatan mezcup (bkz: seffaffrench) nick'li yazar. profil fotoğrafımı benden izinsiz kullanıp fotoğrafım üzerinden hakaret etmesindeki sebep düşüncelerim fazla acitmis sanırım. size bırakıyorum, ama lütfen küfür etmeyin hakaret içeren son entrylerini şikayet ederseniz sevinirim. böylelerinin yazarlığı iptal edilmeli. tck 132/2 ve 136. maddelerden suç duyurusunda bulunmam için avukat arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
edit: araptaparlar mesaj kutumu şenlendirmeye başlamış bile. kalmadı kardeşim bizde hoşgörü falan. sokmuşum sizin suriyeli fantazinize. sevinmiyoruz da üzülmüyoruz da. hatta keşke ölmeseydi de kendi ülkesinde diğer bütün suriyelilerle birlikte mutlu bir şekilde yaşasaydı.
edit 2: hala utanmadan mesaj atıyorsunuz. geçen hafta istanbul'da bir suriyeli kaçak tarafından katledilen (bkz: ada uzkul) için bu kadar üzülmediniz. iğrençsiniz lan.
(bkz: suriyeli tarafından öldürülen 23 yaşındaki kız)
ırkçılık tedavisi olmayan bi hastalıktır
--- spoiler ---
bi siktirol git. götümüzde ayı bağırıyor ırkçılıkmış .
(bkz: #152113040)
o kadar küfürlü mesaj aldım hiç birini paylaşmadım ama özellikle biri kişisel hakaret edip insanların dış görünüşüne dil uzatan mezcup (bkz: seffaffrench) nick'li yazar. profil fotoğrafımı benden izinsiz kullanıp fotoğrafım üzerinden hakaret etmesindeki sebep düşüncelerim fazla acitmis sanırım. size bırakıyorum, ama lütfen küfür etmeyin hakaret içeren son entrylerini şikayet ederseniz sevinirim. böylelerinin yazarlığı iptal edilmeli. tck 132/2 ve 136. maddelerden suç duyurusunda bulunmam için avukat arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
edit: araptaparlar mesaj kutumu şenlendirmeye başlamış bile. kalmadı kardeşim bizde hoşgörü falan. sokmuşum sizin suriyeli fantazinize. sevinmiyoruz da üzülmüyoruz da. hatta keşke ölmeseydi de kendi ülkesinde diğer bütün suriyelilerle birlikte mutlu bir şekilde yaşasaydı.
edit 2: hala utanmadan mesaj atıyorsunuz. geçen hafta istanbul'da bir suriyeli kaçak tarafından katledilen (bkz: ada uzkul) için bu kadar üzülmediniz. iğrençsiniz lan.
(bkz: suriyeli tarafından öldürülen 23 yaşındaki kız)
bazen insanların tespit yeteneğine şaşırıyorum. bunun farkedilmesi , üzerine düşülmesi ve buraya yazılması başlı başına bir olay.