Sık geçen başlıklar
öyle bir ülkedeyiz ki , ikinci tura kalsa güle oynaya seçimi kazanacak olan aday ilk turda yüksek ihtimalle %10 alamayacak. üzücü.
benim oyumun da sahibidir kendisi.