Sık geçen başlıklar

kirazcicegikokankiz 4

ekşi profili
daha geçen günlerde burada pedofili bir manyak için delirmedik mi? çocuklarınızın fotoğraflarını neden paylaşıyorsunuz? iyi misiniz arkadaşlar siz?

t: iyidir, hoştur ama bazıları için boşmuş görmüş olduk.
engelli bir evladım var. babası ve bana allah korusun bir şey olsa bu dünyadan göçüp gitsek elini, kolunu nereye koyacağını bilemez. benim boynumun altına burnunu sokmadan gününe başlayamaz. bizsiz kimsesiz, nefessiz kalır.