Sık geçen başlıklar

midesizlerin kahvaltıda yediği ve içtiği şeyler 4

ekşi'de gör
dün akşamdan kalma hamsileri yemek.
akşamdan kalma çiğ köfteleri yemek.
sabah uyanır uyanmaz kola içmek.
şirkette bir arkadaş her sabah olmasa da sık sık monster energy içiyor. üstelik kahvaltı yapmadan direkt olarak. midesizler bir federasyon kursa kesinlikle liderleri olabilir.
sucuğu nutella'ya bandırıp yiyen bir arkadaşım var ve inatla çok güzel olduğunu iddia ediyor. bunun üstüne çıkabilecek bir midesizlik henüz görmedim.
dünden kalmış ciğere kahvaltılık gevrek dökeni gördü bu gözler,siz hala oraya yoğurt yazın.