Sık geçen başlıklar

redscorpion 3

ekşi profili
açılın zengin kızla 4 yillik evli olan adam geldi.

öncelikle o işler öyle yürümüyor arkadaşlar, biraz omurgali karakterli biriyseniz eşinizin malvarlığı size yük olarak biniyor.

bir kere ne yapsanız eşiniz şaşırmıyor, ben mesela eşime 3 ct tektaş almıştım evlenirken, ortalama bir hatun için çok büyük bir olayken bizimki çok normal bir tepki vermişti. ona göre herkes minimum 3 ct tektas alıyordu. çok normal bir olaydı. bir de gel bana sor.

babasıyla ister istemez sidik yarıştırmaya başlıyorsunuz bir yerden sonra batmaya başlıyor.

hiçbir kayınpederde ah damadım al şu 3/5 milyon doları lazım olur da demiyor. bu şekilde düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. aksine senden beklenenler çok daha fazla oluyor.

ya o kadar çok şey var ki yazmaya ben üşendim. iyisi mi siz hiç o kafalara girmeyin beyler